Consulting

Consulting to praca bezpośrednio z managerami zespołów sprzedaży. Najczęściej w wymiarze od 2 do 4 dni w miesiącu. W duchu ustalonego rezultatu. W wybranym obszarze operacyjnym. Najczęściej lead generation, prospecting, proces sprzedaży, account management, obsługa klienta lub content marketing.

Przeprowadziliśmy bardzo wiele procesów consultingowych. Bardzo wiele. W różnych branżach. Wiele branż. Wiele firm. Niemal każda mówi o swojej „specyfice”. My też lubimy mówić o specyfice wyzwań. A te nie są specyficzne branżowo. Mało tego możemy je przenieść 1:1 i zamknąć w poniższe wyzwania:

  1. Niska efektywność sprzedawców na odcinku procesu sprzedaży.
  2. Mało nowych szans sprzedaży generowanych przez zespoły sprzedaży i marketingu.
  3. Brak strategii sprzedaży i marketingu.
  4. Brak ustalonych czynności do wykonania w procesie „farmerskim”.
  5. Brak realizacji celów przez zespoły marketingu i sprzedaży oraz brak wczesnego systemu ostrzegania.
  6. Sprzedawcy i marketerzy w trybie „all-in-one”.
  7. Trudna praca z partnerami biznesowymi.

Coś wydało się znajome? Warto przejść dalej i rozważyć wsparcie consultingowe. Zobacz, w czym możemy Ci pomóc.

Jak najczęściej wygląda proces pracy consultingowej z klientami?

Rezultat
Ustalamy rezultat, jaki chcemy z osiągnąć z klientem podczas pracy consultingowej, np. wzrost konwersji na całym odcinku sprzedaży z 6% do 9%, wzrost sprzedaży na obecnych klientach o 30%.
Diagnostyka
W pierwszym miesiącu prowadzimy działania diagnostyczne. Robimy „zdjęcie z dnia”. Weryfikujemy, co uniemożliwia osiągnięcie rezultatu, tym samym wyłaniamy obszar operacyjny, nad którym będziemy pracować (np. generowanie szans sprzedaży, prowadzenie procesu sprzedaży, działanie na obecnych klientach).
Narzędzia
Przed rozpoczęciem pracy consultingowej przygotowujemy narzędzia oraz plan pracy consultingowej. Szacujemy długość projektu, tworzymy harmonogram.
Consulting
Prowadzimy projekt consultingowy. Umawiamy się na cykliczną pracę. Raz w tygodniu i raz w miesiącu. Pracujemy zgodnie z przygotowanym harmonogramem.
Rozliczenie rezultatu
Po zakończeniu projektu weryfikujemy osiągnięcie rezultatu.

Dlaczego warto poprowadzić działania consultingowe
z Chludziński & Partners?

1. Snajperska precyzja.
Pracujemy w jednym obszarze funkcjonalnym. Skupiamy działania ogniskowo.Wokół jednego obszaru.

2. Pracujemy w duchu rezultatu.
Od pierwszej minuty współpracy. Nie mamy na myśli „5” na ankiecie satysfakcji. Mamy na myśli mierzalny i konkretny rezultat. Taki jak choćby wzrost efektywności na procesie sprzedaży o 14% w ciągu 6 miesięcy.

3. Pracujemy z intencją usamodzielnienia
– zostawienia Ciebie i Twojego zespołu z narzędziami, procesami. Bo co Ci po konsultanci, którzy zostawią po sobie spaloną ziemię?

4. Komandosi.
Na pokładzie Chludziński & Partners są praktycy biznesu. Osoby, które zarządzały sprzedażą, biznesem, marketingiem. To osoby głodne rezultatów. Głodne wykonywania dobrej roboty.

Rekomendacje

Liczne rekomendacje właścicieli firm, dyrektorów sprzedaży i marketingu potwierdzają naszą skuteczność.

Przeczytaj wybrane rekomendacje, które otrzymaliśmy.
Rekomendacje
Sprzedażowo przeorany, rzuca przykładami na lewo i prawo. Ogromne doświadczenie. Jeden z najlepszych nauczycieli sprzedaży w Polsce. Chapeau bas!
Marcin Grela
HeadHunter, Twórca Społeczności Sales Angels
Arek jest fantastycznym konsultantem i przykładem na to, że praktyki, do których zachęca, wprowadza na co dzień w swoich działaniach,...
Ola Pszczoła
CEO Bee Talens
Solidna wiedza marketingowa, jaką otrzymaliśmy, przydała się w zespole i została doskonale wdrożona. Po 3 latach wciąż działa. Bardzo wysoko...
Artur Furman
CEO & co-founder, beGLOSSY
Najbardziej innowacyjny program sprzedaży jakiego doświadczyłem wraz z zespołem GFI. Świetna robota i masa inspiracji od Arkadiusz Chludziński!
Tomasz Mordel
Head of Sales GFI
Agnieszka pokazała, jak powinien pracować nowoczesny dział marketingu. Precyzyjna i skuteczna. To wszystko dawało świetne rezultaty.
Igor Radomski
Business Development Manager, Goldenline
Chludziński wciąga jak dobry serial na Netflixie!
Jacek Krajewski
Growth Manager, Gamfi
Agnieszka posiada świetne kompetencje w planowaniu i realizacji skutecznych projektów content marketingowych, a także wykazuje się nieszablonowym sposobem myślenia w...
Sergey Butko
CMO & co-founder, Callpage
Agnieszka pomogła nam uporządkować działania marketingowe związane z content marketingiem, mierzeniem zachowań użytkowników na stronie, konwersji kampanii AdWords. Polecam Agnieszkę,...
Jan Nowak
Founder, BOTWISE
Mogę szczerze polecić konsulting z Agnieszką, jeżeli w firmie jest potrzeba, aby poukładać procesy i zorientować się, w którym kierunku...
Marcin Racino
Head of Sales & Marketing, Webankieta
Gotowy na kolejny krok? Porozmawiajmy!