Warsztaty

Podczas dedykowanych warsztatów najczęściej doskonalimy jedno zdarzenie. Działamy metodą snajperską. Sprawdzamy, które ze zdarzeń wykonywanych przez zespół sprzedaży lub marketingu, są krytyczne i podczas warsztatów pracujemy wyłącznie nad nimi. Bo mają największą dźwignię pod osiągnięcie rezultatu. Najczęściej kluczowym zdarzeniem jest:

  1. Spotkanie sprzedażowe (pierwsze).
  2. Rozmowa telefoniczna (umówienie spotkania sprzedażowego).
  3. Prezentacja rozwiązania.
  4. Cykliczne spotkanie farmerskie.
  5. Spotkanie sprzedażowe (drugie).
  6. Rozmowa z pośrednikiem.
  7. Projektowanie kampanii lead generation.
  8. Tworzenie treści zasięgowych.
  9. Tworzenie komunikacji produktowej.
  10. Cykliczna analiza działań marketingowych.

 

Dlaczego klienci z nami pracują? Z wielu powodów.
Kilka z nich znajdziesz poniżej:

  • Niesatysfakcjonująco niska efektywność sprzedawców i marketerów na całym odcinku procesu marketingowo–sprzedażowego.
  • Bardzo mało nowych szans sprzedaży generowanych przez zespoły sprzedaży i marketingu.
  • Brak zaprojektowanego procesu pozyskiwania klienta. Nowi klienci to dzieło przypadku, a nie wynik przemyślanych czynności podejmowanych przez sztafetę zespołów marketingu i sprzedaży.
  • Brak ułożonego procesu sprzedaży. Ilu sprzedawców – tyle sposobów na prowadzenie działań sprzedażowych. Część zespołu osiąga rezultaty, część mocno odbiega od najlepszych i od średniej zespołu.
  • Brak ustalonych czynności do wykonania w procesie „farmerskim”. A więc od momentu wystawienia pierwszej faktury dla klienta. Wiele biznesów przecieka przez palce.
  • Brak realizacji celów przez zespoły marketingu i sprzedaży oraz brak wczesnego systemu ostrzegania.
  • Sprzedawcy w trybie „all-in-one”. Od pozyskiwania klienta przez prowadzenie procesu sprzedaży do końca po działania farmerskie, wystawianie faktur i windykowanie należności. Efekt? Sprzedawcy poświęcają 11% czasu antenowego na właściwe działania sprzedażowe.

Jak wygląda proces pracy z klientami?

DIAGNOSTYKA
Wyłaniamy jedną czynność w procesie sprzedaży lub jedno zdarzenie. Kluczowe pod kątem rezultatu.
PROJEKTOWANIE DEDYKOWANYCH WARSZTATÓW
W zaciszu biura opracowujemy rozwiązanie. Przedstawiamy je Tobie.
PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW
Warsztaty to nie tylko szkolenie. To również wspólne wypracowanie struktur, schematów. To również symulacje rozmów.
WDROŻENIE
Każdą sekwencję wcześniejszych działań kończy sesja wdrożeniowa. Bawimy się z klientami poważnie. Bardzo poważnie.
Najczęstsze tematy warsztatowe:
TOP 5 warsztatów sprzedażowych
  1. Value proposition – propozycja wartości. Dlaczego klient powinien pracować z Twoją firmą a nie konkurencją?
  2. Budowanie partnerskich relacji z klientami. Sześć narzędzi z metodyki sprzedaży Sandler Selling System.
  3. Spotkanie sprzedażowe. Dwa scenariusze. Co robić, by zwiększyć prawdopodobieństwo osiągnięcia rezultatu?
  4. Wykonywanie telefonów i wysyłanie „zimnych wiadomości” do potencjalnych klientów. Struktura wiadomości i rozmowy telefonicznej, która podniesie efektywność Twojego zespołu.
  5. Podręcznik farmera. Co robią, czego nie
Najczęstsze tematy warsztatowe:
TOP 5 warsztatów dla managera
  1. Projektowanie procesu sprzedaży i zakupowego klientów.
  2. Machina sprzedaży.
  3. Account management. Zapomniane źródło generowania biznesu.
  4. Lead generation. Sposoby na generowanie większej ilości szans sprzedaży.
  5. Zwinne zarządzanie sprzedażą. Najlepsze praktyki i narzędzia.

Dlaczego warto poprowadzić warsztaty
z Chludziński & Partners?

1. Snajperska precyzja.
Bierzemy na warsztat jedno zdarzenie w procesie marketingowo-sprzedażowym. Nad jednym zdarzeniem w procesie potrafimy pracować kilka dni. Pracujemy do uzyskania pewności, że narzędzia weszły w krew, nawyk.

2. Lubimy sprzedaż.
Podczas warsztatów osoba prowadząca szybko wchodzi w buty sprzedawców i/lub marketerów. Na własnym przykładzie pokazuje wykorzystanie narzędzi.

3. Właściwa diagnoza.
Przed startem warsztatów weryfikujemy, które ze zdarzeń ma kluczowy wpływ na rezultat. Dopiero potem projektujemy działania warsztatowe. Nie uczymy tym samym bramkarza strzelać rzutów karnych. Unikamy głosów z sali „ale to nie dla mnie”.

4. Nie musimy.
Jeżeli widzimy, że działania nie przyniosą efektu, nie podchodzimy do realizacji. Jesteśmy w takim momencie zawodowym, w którym chcemy robić z klientami niesamowite rzeczy. Na inne nie mamy i nie chcemy mieć czasu.

Rekomendacje

Liczne rekomendacje właścicieli firm, dyrektorów sprzedaży i marketingu potwierdzają naszą skuteczność.

Przeczytaj wybrane rekomendacje, które otrzymaliśmy.
Rekomendacje
Sprzedażowo przeorany, rzuca przykładami na lewo i prawo. Ogromne doświadczenie. Jeden z najlepszych nauczycieli sprzedaży w Polsce. Chapeau bas!
Marcin Grela
HeadHunter, Twórca Społeczności Sales Angels
Arek jest fantastycznym konsultantem i przykładem na to, że praktyki, do których zachęca, wprowadza na co dzień w swoich działaniach,...
Ola Pszczoła
CEO Bee Talens
Solidna wiedza marketingowa, jaką otrzymaliśmy, przydała się w zespole i została doskonale wdrożona. Po 3 latach wciąż działa. Bardzo wysoko...
Artur Furman
CEO & co-founder, beGLOSSY
Najbardziej innowacyjny program sprzedaży jakiego doświadczyłem wraz z zespołem GFI. Świetna robota i masa inspiracji od Arkadiusz Chludziński!
Tomasz Mordel
Head of Sales GFI
Agnieszka pokazała, jak powinien pracować nowoczesny dział marketingu. Precyzyjna i skuteczna. To wszystko dawało świetne rezultaty.
Igor Radomski
Business Development Manager, Goldenline
Chludziński wciąga jak dobry serial na Netflixie!
Jacek Krajewski
Growth Manager, Gamfi
Agnieszka posiada świetne kompetencje w planowaniu i realizacji skutecznych projektów content marketingowych, a także wykazuje się nieszablonowym sposobem myślenia w...
Sergey Butko
CMO & co-founder, Callpage
Agnieszka pomogła nam uporządkować działania marketingowe związane z content marketingiem, mierzeniem zachowań użytkowników na stronie, konwersji kampanii AdWords. Polecam Agnieszkę,...
Jan Nowak
Founder, BOTWISE
Mogę szczerze polecić konsulting z Agnieszką, jeżeli w firmie jest potrzeba, aby poukładać procesy i zorientować się, w którym kierunku...
Marcin Racino
Head of Sales & Marketing, Webankieta
Gotowy na kolejny krok? Porozmawiajmy!