Wdrożenia

Projekty wdrożeniowe to bezpośrednia praca naszych ekspertów z klientem nad osiągnięciem rezultatu. Najczęściej rezultat, jaki ustalamy z klientem to wzrost sprzedaży, wzrost rentowności, pozyskanie określonej liczby nowych klientów, wzrost sprzedaży na obecnych klientach, nowa sprzedaż na nowych rynkach.

Pracujemy na poziomie zarządczym i operacyjnym (sprzedaż, marketing). Bardzo często na zasadzie odpowiedzialności za wynik. Wdrożenie to bardzo głębokie zanurzenie w organizację. To wymagająca i trudna praca. Dla naszego zespołu i zespołu klienta. Wdrożenia prowadzimy zarówno w dojrzałych organizacjach, jak i startujących projektach.

Jak wygląda proces pracy z klientami?

USTALENIE REZULTATÓW PROJEKTOWYCH
Podczas pierwszego spotkania ustalamy z klientem rezultat, jaki wspólnie chcemy osiągnąć. Najczęściej to wzrost sprzedaży rok do roku, wzrost marży, pozyskanie określonej liczby nowych klientów, procentowy wzrost w pracy na bazie obecnych klientów.
DIAGNOSTYKA [3 tygodnie]
Podczas pierwszego etapu we współpracy z zarządem oraz zespołem sprzedaży i marketingu, nazywamy i opisujemy stan faktyczny. Weryfikujemy problemy, które uniemożliwiają osiągnięcie rezultatu. Robimy „zdjęcie z dnia”. Przedstawiamy obszerny raport.
PRZYGOTOWANIE MACHINY [3 tygodnie pracy]
Na tym etapie przygotowujemy machinę marketingowo–sprzedażową – opis procesów, narzędzi i zasobów niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Wiele narzędzi wypracowujemy wspólnie z klientem. Przygotowanie machiny to również przedstawienie szczegółowego planu wdrożenia.
WDROŻENIE
[12 miesięcy pracy]. Najczęściej przez 4 dni w miesiącu na poziomie operacyjnym (sprzedaż, marketing) i managerskim pilnujemy, by managerowie, marketerzy i sprzedawcy razem z nami kroczyli w stronę osiągnięcia rezultatu. Pracujemy z managerami i osobami wykonującymi działania sprzedażowe i marketingowe. Spotykamy się raz w tygodniu i raz w miesiącu. Sprawdzamy poziom realizacji planu. Pracujemy zwinną metodą pracy.

Dlaczego warto poprowadzić projekt wdrożeniowy?
z Chludziński & Partners?

1. Jesteśmy zespołem ekspertów. Zespołem praktyków biznesowych. Osób głodnych wykonywania na rzecz klienta dobrej roboty. Sprzedażowej, marketingowej i zarządczej roboty.

2. Pracujemy w duchu rezultatu. Od pierwszej minuty współpracy. Nie mamy na myśli „5” na ankiecie satysfakcji. Mamy na myśli mierzalny i konkretny rezultat. Taki jak choćby wzrost sprzedaży o 40% rok do roku, pozyskanie 50 nowych klientów w ciągu 12 miesięcy.

3. Pracujemy serio albo wcale. Nie lubimy miękkiej gry. Konsultanckiego „to zależy”. Udzielania informacji zwrotnej „na kanapkę”. Hołdujemy zasadzie partnerskiej relacji. Dobrej intencji. Prowadząc projekt zawsze towarzyszy nam myśl. Jesteśmy od roboty, często brudnej roboty. Nie boimy się jej wykonywać.

4. Obniżamy wynagrodzenie na rzecz osiągniętego wyniku. W wielu scenariuszach obniżamy nasze wynagrodzenie o 50%. W wybranych scenariuszach jesteśmy gotowi obniżyć wynagrodzenie do 0. Oczekując znaczącej premii za wynik. Dlaczego? Bo nie jesteśmy od tego, by wystawiać wyłącznie faktury. Umywając ręce od odpowiedzialności.

Rekomendacje

Liczne rekomendacje właścicieli firm, dyrektorów sprzedaży i marketingu potwierdzają naszą skuteczność.

Przeczytaj wybrane rekomendacje, które otrzymaliśmy.
Rekomendacje
Sprzedażowo przeorany, rzuca przykładami na lewo i prawo. Ogromne doświadczenie. Jeden z najlepszych nauczycieli sprzedaży w Polsce. Chapeau bas!
Marcin Grela
HeadHunter, Twórca Społeczności Sales Angels
Arek jest fantastycznym konsultantem i przykładem na to, że praktyki, do których zachęca, wprowadza na co dzień w swoich działaniach,...
Ola Pszczoła
CEO Bee Talens
Solidna wiedza marketingowa, jaką otrzymaliśmy, przydała się w zespole i została doskonale wdrożona. Po 3 latach wciąż działa. Bardzo wysoko...
Artur Furman
CEO & co-founder, beGLOSSY
Najbardziej innowacyjny program sprzedaży jakiego doświadczyłem wraz z zespołem GFI. Świetna robota i masa inspiracji od Arkadiusz Chludziński!
Tomasz Mordel
Head of Sales GFI
Agnieszka pokazała, jak powinien pracować nowoczesny dział marketingu. Precyzyjna i skuteczna. To wszystko dawało świetne rezultaty.
Igor Radomski
Business Development Manager, Goldenline
Chludziński wciąga jak dobry serial na Netflixie!
Jacek Krajewski
Growth Manager, Gamfi
Agnieszka posiada świetne kompetencje w planowaniu i realizacji skutecznych projektów content marketingowych, a także wykazuje się nieszablonowym sposobem myślenia w...
Sergey Butko
CMO & co-founder, Callpage
Agnieszka pomogła nam uporządkować działania marketingowe związane z content marketingiem, mierzeniem zachowań użytkowników na stronie, konwersji kampanii AdWords. Polecam Agnieszkę,...
Jan Nowak
Founder, BOTWISE
Mogę szczerze polecić konsulting z Agnieszką, jeżeli w firmie jest potrzeba, aby poukładać procesy i zorientować się, w którym kierunku...
Marcin Racino
Head of Sales & Marketing, Webankieta
Gotowy na kolejny krok? Porozmawiajmy!