Arkadiusz Chludziński

image25

Pracowałem w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Business Development Team). 


Łączę wiedzę praktyczną, zdobytą na polu sprzedaży z wiedzą naukową. Jestem entuzjastą sprzedaży, konsultantem, trenerem, blogerem a ostatnio nawet mówcą. Wow! 


Jestem absolutnym wyznawcą metodyki Sandlera. Mówią na mieście, że mam metodykę Sandlera w DNA. W sprzedaży kieruje się zasadą: „wyróżnij się albo zgiń”. Okrzyknięto mnie naczelnym pogromcą bezrefleksyjnego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. 


Nie będę dalej pisał o swoim doświadczeniu, przeprowadzonych projektach, sukcesach. Dlaczego? Bo to, że mam duże doświadczenie zawodowe, nie musi oznaczać, że będę odpowiedni dla Ciebie. Może masz inne preferencje, innych dostawców albo w ogóle nie jesteś przekonany do rozwiązań, które mam. Dlatego napiszę z kim zazwyczaj pracuję. Są to zwykle:


🛡 Szefowie działów sprzedaży, którzy:

❌ Szukają sposobów na osiągnięcie wzrostów sprzedaży mimo dużych zmian na rynku. Często słyszą „fantastyczny wynik, w przyszłym roku podnosimy plany o 30%”.

❌ Zastanawiają się, jak skutecznie ustalać KPI’s i kiedy interweniować, gdy ich pracownicy nie wywiązują się ze wspólnie ustalonych aktywności sprzedażowych.

❌ Ich praca często przypomina gaszenie pożarów. Zamiast zarządzać zespołem i myśleć strategicznie, bardzo często interweniują w terenie.

❌ Nie wiedzą, jak skutecznie motywować ludzi. Czują, że metoda kija i marchewki przestała już dawno działać i nie wiedzą co stosować w zamian.


🛡 Sprzedawcy /doradcy / rekruterzy / eksperci na rynku, którzy:

❌ Mają problem z dobiciem się odpowiednich osób i rzeczywistym ich zainteresowaniu proponowanymi usługami. Spotykają się z odpowiedziami: „nie jestem zainteresowany”, lub „proszę wysłać ofertę na maila”.

❌ Prowadzą rozmowy z klientami i narzekają na przeciągający się proces decyzyjny po ich stronie. „Proszę się skontaktować jutro, za tydzień, po świętach, po feriach, po wakacjach!”

❌ Są sfrustrowani ciągłą koniecznością pokonywania obiekcji i wątpliwości klienta. Teksty typu: „Drogo! Konkurencja daje taniej! Muszę to przedyskutować z zarządem” są smutną codziennością.

❌ Nie potrafią skutecznie kwalifikować klientów. Prowadzą długie procesy. Spotykają się, ofertują. Mocno się angażują. Później słyszą "drogo", "nie jesteśmy zainteresowani", "muszę to przedyskutować z zarządem" lub nadziewają się na "skrzynkę głosową". 

❌ Jednocześnie prowadzą sprzedaż i „dostarczają”. Nie mają wystarczająco czasu na podejmowanie aktywności sprzedażowych. Jeżeli już je podejmują, te często nie przynoszą efektu.

Skontaktuj się

Kontakt ze mną

Ta witryna jest chroniona przez usługę reCAPTCHA oraz mają zastosowanie Zasad ochrony danych osobowych i Regulamin firmy Google.

Festiwal Inspiracji 2019