Sandler Selling Camp

Sandler Selling Camp to prawdopodobnie najskuteczniejszy proces szkoleniowy dostępny na rynku. W prawdopodobnie najskuteczniejszej metodyce sprzedaży na świecie. To nie jest zwykłe szkolenie po którym zostaje jedynie wspomnienie. To realny trening sprzedażowy. Trudny. Wymagający. Bo w nauce sprzedaży nie ma drogi na skróty.

Sandler Selling Camp trwa 3 miesiące. Całość podzielona jest na 4 sesje (trzy dwudniowe i jedną jednodniową). Pomiędzy sesjami przewidziane są 4-tygodniowe przerwy, w trakcie których uczestnicy wykonują zadania wdrożeniowe.

Każdy z uczestników otrzymuje też dostęp do aplikacji Smart Improver. W aplikacji uczestnicy wykonują specjalnie zaprojektowane misje. Dzięki temu wzmacniają i utrwalają nowe umiejętności. W konsekwencji – wiedzą, jak stosować je w praktyce. „Bawimy się” z uczestnikami procesu poważnie. Bardzo poważnie.

Sandler Selling Camp to m.in.:
  • Uczestnictwo w 3-miesięcznym programie rozwojowym w metodyce Sandlera
  • Podręcznik na licencji Sandler Training
  • Projekt grywalizacyjny
  • Certyfikat
  • Networking i dobre towarzystwo

Sandler Selling Camp jest dla Ciebie jeżeli masz problem z:

  • Dobiciem się odpowiednich osób i rzeczywistym ich zainteresowaniu sprzedawanymi usługami lub produktami. Próbujesz wykonywać telefony do potencjalnych klientów. Albo wysyłasz zimne maile lub zaczepiasz ludzi na Linkedinie. W efekcie masz problem z dostaniem się do decydenta albo jesteś ignorowany. Jak już dasz radę złapać uwagę potencjalnego klienta, ten jest zainteresowany tym co mówisz. Słyszysz: nie jestem zainteresowany, lub proszę się skontaktować za 6 miesięcy. Co często oznacza "spadaj", tylko grzecznie. Z drugiej strony - podejmujesz gorące leady, które przyszły z działu marketingu - bo stoicie inboundem - ale jakoś nie masz poczucia, że sprzedaż dzięki temu jest łatwiejsza. Co z tego, że zostawiłem swoje dane w formularzu kontaktowym? Baw mnie drogi sprzedawco, baw!
  • Przeciągającym się procesem decyzyjnym po stronie klienta. Wysyłasz kilka ofert. Klient okazuje szczere zainteresowanie. Dużo pyta. Jedziesz na jedno spotkanie, drugie, piąte. W momencie, gdy piłka jest po stronie klienta, masz wrażenie, że zasada, którą klient tak namiętnie na Tobie stosuje, zwana "na wczoraj" obowiązuje tylko Ciebie. Klient ma zawsze czas. Proszę się skontaktować jutro, za tydzień, po świętach, po feriach, po wakacjach!
  • Ciągłą koniecznością pokonywania obiekcji i wątpliwości klienta. Oferta wysłana. Robisz follow up. Często słyszysz: Drogo! Konkurencja daje taniej! Nie wiem, czy to rozwiązanie będzie dla mnie. Muszę to przedyskutować z zarządem. No i wrócę oczywiście jak tylko zapadnie decyzja! Jesteś na spotkaniu. Nie zaczniesz nic mówić. Klient pyta: W czym jesteście lepsi od konkurencji? Panie Arku, ja wiem, że teraz będzie mnie chciał Pan przepytać, ale powie mi Pan lepiej od razu co dla mnie ma ciekawego? Oszczędźmy sobie czas. 
  • Dużymi oczekiwaniami klienta związanymi z Twoją aktywnością, z której bardzo często nic nie wynika. Nachodzisz się. Klient dużo oczekuje od Ciebie. Bardzo dużo. Dużo konsultacji. Darmowych. Często klient spotka się z Tobą, bo nie jest asertywny. Czasem spotka się, żeby renegocjaować warunki o obecnego dostawcy. Czasem się spotka, żeby tylko posłuchać. Gdy przychodzi czas na kroki po stronie klienta, nagle kontakt gaśnie.
  • Częstymi i długimi kontaktami z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nie staną się klientami rzeczywistymi. Niezależnie, czy dostaniesz leada, czy sam go wychodzisz - pojawia się odwieczny problem z kwalifikacją klientów. Bo możesz biec - nawet szybko. Bić rekord na "setkę". Ale pytanie, czy biegniesz we właściwym kierunku. Czy działania, które podejmujesz mają sens? Może klient od początku wie, że nic nie kupi? Ty nie potrafisz kwalifikować klientów. No bo skąd masz wiedzieć? W szkole nie uczyli. W efekcie tracisz czas, energię i motywację, bo prowadzisz bardzo długie procesy sprzedaży z których często nic nie wynika.

Poznaj 5 etapów
Sandler Selling Camp...

1 Pierwsze spotkanie może być dla Ciebie zaskoczeniem. To zapowiedź sprzedażowej rewolucji. Udowodnię Ci, że można sprzedawać inaczej. Bardziej profesjonalnie. Budować relacje oparte o szacunek i partnerstwo. Sprzedawać z godnością. Poznasz założenia Sandler Selling System oraz 8 narzędzi relacyjnych Sandlera. Dowiesz się, dlaczego warto dać klientowi przestrzeń do powiedzenia “nie” i jakie korzyści przyniesie to Tobie. To wszystko w ciągu 2 pierwszych dni.

2 Drugie spotkanie rozpoczynamy od dwugodzinnej weryfikacji przepracowania miesięcznego okresu pomiędzy pierwszym spotkaniem a drugim. Następnie rozmawiamy na temat kontaktowania. Umiejętności kontrolowania procesu sprzedaży. Symulujemy przebieg rozmów handlowych z uwzględnieniem kontraktowania i poznanych narzędzi relacyjnych. Ćwiczymy umiejętność budowania motywacji klienta do zakupu. Mówimy o kultowym Sandlerowym "lejku bólu". Uczymy się, jakie pytania zadawać i jak to robić. Wyjaśniam, jak kwalifikować lub dyskwalifikować klienta. Zastanawiamy się również, jak zabezpieczać sprzedaż dzięki pytaniom o budżet oraz w jaki sposób rozmawiać z właściwymi osobami. Metodyka Sandlera powoli zacznie stawać się również Twoją.

3 Chciałbyś wiedzieć, jak prezentować skutecznie? Jak zainteresować i porwać publikę? O tym wszystkim porozmawiamy w trakcie trzeciego spotkania. Naszym punktem wyjścia będzie książka "Błąd PowerPointa" M. Pohma oraz założenia metodyki Sandlera. Wyjaśnię Ci, jak prezentować lepiej i jaką rolę w prezentacji odgrywają precyzyjne pytania. W trakcie drugiego dnia trzeciego spotkania porozmawiamy również o skutecznych metodach pozyskiwania klientów. Nauczę Cię, jak wykonywać zimne telefony, pisać przyciągające wiadomości mailowe lub na LinkedIN. Pokażę Ci, że możesz doprowadzać do spotkań inaczej i mądrzej. Jeden z modułów w całości poświęcimy idei social sellingu. Porozmawiamy także o pracy na rekomendacjach i poleceniach.

4 Ostatnie spotkanie to przede wszystkim praktyka. I praktyka. I raz jeszcze praktyka. Symulujemy pełne rozmowy sprzedażowe w oparciu o poznane narzędzia. Trenerzy prowadzący udzielają uczestnikom bieżącego feedback’u. Mocno dokręcamy śrubę. Całość wieńczy certyfikacja.

Jeśli już wiesz, że Sandler Selling Camp jest dla Ciebie...
Cena: 7900 zł + VAT
Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania oraz rozłożenia płatności na 4 części.
skontaktuj się ze mną: