Nie jesteśmy ani firmą szkoleniową, ani doradczą, ani też stricte consultingową. To, co nas wyróżnia, to wdrażanie zmian, które zamieniają cele na wyniki. Doskonalimy procesy marketingowe, sprzedażowe i zarządcze. Łączymy różne perspektywy. Patrzymy szeroko. Działamy z nastawieniem na rezultat. Na poważnie albo wcale.
Wierzymy w partnerstwo dla wspólnych wyników. Dlatego zawsze mamy dobrą intencję i troszczymy się o interesy klienta. Dowozimy to, co ma być zrobione. Po prostu znamy się na dobrej robocie. Jesteśmy na takim etapie, że nie musimy. Nie musimy podejmować każdej współpracy. Nie musimy robić tego, w co nie wierzymy. Nie musimy pracować z firmami, którym nie chce się zaangażować i zakasać rękawów do pracy.
Ale kiedy już podejmujemy rękawicę, implementujemy kluczowe procesy i narzędzia, które wypracowujemy wspólnie z klientem. Skąd wiemy, co jest potrzebne? Przed podjęciem współpracy robimy rozszerzoną diagnostykę stanu faktycznego. Nie zgadujemy. Nie domyślamy się. Nie strzelamy w ciemno. Wyłaniamy to, co ważne w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu, i to wdrażamy. Bo potrafimy też zejść do działań operacyjnych. Wykonywać je z klientem lub za klienta. Nie boimy się brudzić rąk robotą. Dobrą robotą. Na rzecz klienta i z klientem. W duchu osiągnięcia wyniku.
Pomagamy zarządzającym zabezpieczyć rozwój biznesu, managerów wspieramy w przejęciu kontroli nad machiną marketingowo-sprzedażową, a zespołom przywracamy skuteczność w działaniu. Sprawiamy, że biznes się kręci. A nas kręci dobra robota.
Founding Partner
Arkadiusz posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Były Senior Consultant w Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Obecnie Founding Partner w Chludziński & Partners.
Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych.
Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.