Sandler Selling Camp

Po wakacjach start ósmej (warszawskiej) i dziewiątej (poznańskiej) edycji flagowego programu otwartego Sandler Selling Camp. 

Sandler Selling Camp to prawdopodobnie najbardziej nastawiony na wdrożenie proces szkoleniowy w prawdopodobnie najskuteczniejszej metodyce sprzedażowej na świecie Sandler Selling System!


Sandler Selling Camp to 3 miesięczny zgrywalizowany 🎲 trening sprzedażowy. 

To cztery spotkania. Dwa dwudniowe i dwa jednodniowe. 

Co się dzieje pomiędzy spotkaniami? Uczestnicy wykonują misje. 

Otrzymują dostęp do mobilnej aplikacji Sales Pistols. 

Tak, by zdobyta wiedza i umiejętności nie "wyparowały". 

Dodatkowo przed certyfikacją pracujemy 1 na 1 . 

Wszystko po to, by trwale wdrożyć nabyte umiejętności do praktyki.

Czy Sandler selling camp jest dla mnie?

Dla kogo Sandler Selling Camp?

 Dla osób mających nałożone plany sprzedażowe i które mają problem z:

🛡 

Dobiciem się odpowiednich osób i rzeczywistym ich zainteresowaniu sprzedawanymi usługami lub produktami. Próbujesz wykonywać telefony do potencjalnych klientów. Albo wysyłasz zimne maile lub zaczepiasz ludzi na Linkedinie. W efekcie masz problem z dostaniem się do decydenta albo jesteś ignorowany. Jak już dasz radę złapać uwagę potencjalnego klienta, ten jest zainteresowany tym co mówisz. Słyszysz: nie jestem zainteresowany, lub proszę się skontaktować za 6 miesięcy. Co często oznacza "spadaj", tylko grzecznie. Z drugiej strony - podejmujesz gorące leady, które przyszły z działu marketingu - bo stoicie inboundem - ale jakoś nie masz poczucia, że sprzedaż dzięki temu jest łatwiejsza. Co z tego, że zostawiłem swoje dane w formularzu kontaktowym? Baw mnie drogi sprzedawco, baw!

🛡 

Przeciągającym się procesem decyzyjnym po stronie klienta. Wysyłasz kilka ofert. Klient okazuje szczere zainteresowanie. Dużo pyta. Jedziesz na jedno spotkanie, drugie, piąte. Jeżeli działasz międzynarodowo - robisz jednego calla/Skype'a. W momencie, gdy piłka jest po stronie klienta, masz wrażenie, że zasada, którą klient tak namiętnie na Tobie stosuje, zwana "na wczoraj" obowiązuje tylko Ciebie. Klient ma zawsze czas. Proszę się skontaktować jutro, za tydzień, po świętach, po feriach, po wakacjach! 

🛡 

Ciągłą koniecznością pokonywania obiekcji i wątpliwości klienta. Oferta wysłana. Robisz follow up. Często słyszysz: Drogo! Konkurencja daje taniej! Nie wiem, czy te rozwiązanie będzie dla mnie. Poradzimy sobie sami. Muszę to przedyskutować z zarządem. No i wrócę oczywiście jak tylko zapadnie decyzja! Jesteś na spotkaniu. Nie zaczniesz nic mówić. Klient pyta: W czym jesteście lepsi od konkurencji? Panie Arku, ja wiem, że teraz będzie mnie chciał Pan przepytać, ale powie mi Pan lepiej od razu co dla mnie ma ciekawego? Oszczędźmy sobie czas.   

🛡 

Dużymi oczekiwaniami klienta związanymi z Twoją aktywnością, z której bardzo często nic nie wynika. Nachodzisz się. Klient dużo oczekuje od Ciebie. Bardzo dużo. Dużo konsultacji. Często darmowych. Jeszcze "pal licho" jak marnujesz tylko swój czas. Czasem przecież trzeba zaangażować zespół merytoryczny - wtedy robi się problem. Co to za klient? Wiesz, jaką mam stawkę godzinową? Angażujesz więc siebie i innych. Gdy przychodzi czas na kroki po stronie klienta, nagle kontakt gaśnie. 

🛡 

Częstymi i długimi kontaktami z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nie staną się klientami rzeczywistymi. Niezależnie, czy dostaniesz leada, czy sam go wychodzisz - pojawia się odwieczny problem z kwalifikacją klientów. Bo możesz biec - nawet szybko. Bić rekord na "setkę". Ale pytanie, czy biegniesz we właściwym kierunku. Czy działania, które podejmujesz mają sens? Może klient od początku wie, że nic nie kupi? Ty nie potrafisz kwalifikować klientów. No bo skąd masz wiedzieć? W szkole nie uczyli. A w pracy masz pracować a nie się uczyć. W efekcie tracisz czas, energię i motywację, bo prowadzisz bardzo długie procesy sprzedaży, z których często nic nie wynika.  

Poproszę o program

Terminy i miejsca spotkań 8. edycji Sandler Selling Camp

11-12.09 Oczyszczalnia Miejsce Teresin

9.10 Flisa 4 Warszawa

6.11 Flisa 4 Warszawa

4-5.12 Flisa 4 Warszawa

Poproszę o program

Terminy i miejsce spotkań 9. edycji Sandler Selling Camp

23-24.09 Siedziba Bee Talents Matejki 46 Poznań

18.10 Siedziba Bee Talents Matejki 46 Poznań

8.11 Siedziba Bee Talents Matejki 46 Poznań

27-28.11 Siedziba Bee Talents Matejki 46 Poznań

poproszę o program

Twoje spotkania wyglądają tak?

Pobierz materiał informacyjny. Może warto coś zmienić?

Ta witryna jest chroniona przez usługę reCAPTCHA oraz mają zastosowanie Zasad ochrony danych osobowych i Regulamin firmy Google.

Opinie uczestników

Marcin Grela, HeadHunter, Twórca Społeczności Sales Angels

image1

Sprzedażowo przeorany, rzuca przykładami na lewo i prawo. Ogromne doświadczenie. Trenersko - spokój, przenikliwość, inteligencja i poczucie humoru. Mimo młodego wieku – jeden z najlepszych nauczycieli sprzedaży w Polsce. Chapeau bas! Stanowczo polecam Sandler Selling Camp i Arka. To trzeba przeżyć!

Krzysztof Gudowski, Head od Sales Miquido

image2

Byłem w życiu na wielu szkoleniach i tak samo wielu szkoleń nie pamiętam lub pamiętać nie chcę. A zajęcia prowadzone przez Arka najpierw przysadziły mi solidnego plaskacza - wybudzając ze sprzedażowego marazmu, potem otworzyły oczy, a na końcu pobudziły umysł na zupełnie nowe działania. To szkolenie, które siedzi w człowieku i rezonuje dłużej niż można się spodziewać. Klasa sama w sobie.

Paweł Świć, Director of Sales, Nanovo

image3

Brałem udział w trzeciej edycji Sandler Selling Camp. Przed pierwszym dniem lekki sceptycyzm. Pierwszy dzień pokazał, że się myliłem. Bardzo myliłem. Bardzo duże doświadczenie sprzedażowe Arka, świetnie podana metodyka sprzedaży Sandlera i rewelacyjny warsztat trenerski to przepis na idealny proces szkoleniowy. Planujemy z Arkiem kolejne kroki. Wspólne spotkania u klientów (moich i Arka), pracę 1 na 1. To najlepsze świadectwo jak odbieram Sandler Selling Camp.

Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director QAH

image4

Po pierwsze - nie znoszę szkoleń – wzięłam udział w niezliczonej ilości i żadne z nich w zasadzie nie zmieniło znacząco ani moich umiejętności, ani zachowań. Idąc na pierwsze w moim życiu szkolenie sprzedażowe, byłam pełna obaw, ale pozbyłam się ich już w pierwszych godzinach. Arek wstrzykuje Sandlerową truciznę w sposób spokojny, usystematyzowany, z klasą, a jednocześnie bardzo skutecznie. Idea Campu jest strzałem w dziesiątkę, podobnie jak to co dzieje się pomiędzy spotkaniami. Dzięki Arkowi, moje pierwsze szkolenia sprzedażowe okazało się pierwszym, z którego wyniosłam bardzo konkretną wartość, a w zasadzie umocowanie w sprzedaży „z godnością” i świadomego zarządzania tym procesem.

Konrad Pilarski, Sales Director, Multi-Aut

image5

W świecie pędzącym naprzód, pełnym recept na szybki sukces i skuteczną sprzedaż…

Pojawia się Arek ze swoim Sandlerowym Campem i mówi, chodź, zacznij wszystko od nowa…

Poszedłem… My handlowcy, często zatracamy się w naszej zajebistości, zapominamy o podstawach. Camp to spojrzenie wstecz, w nasze nawyki, w nasze schematy. Camp pomaga usystematyzować wiedzę, częstą ogromną, pozwala zamienić ją w skuteczny i niezawodny sprzedażowy mechanizm.

Ale ale, mechanizm nie nastawiony na cyferki w tabelce, mechanizm nastawiony na klienta.

W końcu Winning Is A Habbit”.

Anna Wrześniak, Sales & Service Delivery Manager, People

image6

Polecam program szkoleniowy Sandler Selling Camp prowadzony przez Arka. Formuła warsztatu pozwala przez 3 miesiące utrwalać wiedzę i wdrażać na bieżąco elementy szkolenia w codzienną pracę i to właśnie całkowicie odróżnia ten program szkoleniowy od krótkich 1-2 dniowych szkoleń. Bardzo dużym plusem jest też ogromna praktyczna wiedza prowadzącego i zbieżne z moim podejście do pracy z Klientami opartej na eksperckiej wiedzy i rzetelności w codziennych działaniach.